Garantie

Bij Yourzzz hechten we veel waarde aan de tevredenheid van onze klanten. We streven ernaar hoogwaardige hoofdkussens te leveren en uitstekende klantenservice te bieden.


Garantiebeleid van Yourzzz

Hieronder vind je het garantiebeleid van Yourzzz. Het geeft meer duidelijkheid over hoe wij omgaan met defecten hoofdkussens.

1. Garantieperiode

  •  We bieden 5 jaar volledige garantie op onze hoofdkussens. Deze periode gaat in zodra het artikel is geleverd.

2. Garantiedekking

  • De garantie is van toepassing op natuurlijke gebreken. Normale veranderingen in stevigheid of eigenschappen die de drukverlagende functie niet beïnvloeden, vallen niet onder de garantie. De garantie is alleen van toepassing op schade of defecten veroorzaakt door materiaal- of productiefouten.

3. Uitsluitingen

  • Schade door oneigenlijk gebruik en vermindering van de oorspronkelijke stijfheid van het interieur tot 20%, evenals normale slijtage, vallen niet onder deze garantie.

4. Garantieclaim

  • Als je van mening bent dat jouw product onder de garantie valt, dien je binnen 7 dagen na ontdekking van het defect contact met ons op te nemen. Beschrijf het probleem in detail en voeg foto's toe indien mogelijk.

5. Beoordeling

  • We nemen de volledige verantwoordelijkheid voor beschadigde producten als gevolg van fabricagefouten. Stuur ons bij een defect direct na ontvangst een foto naar info@yourzzzpillow.com en we zoeken snel naar een passende oplossing.

6. Klanttevredenheid

  • We streven ernaar om elke garantieclaim snel en eerlijk af te handelen om ervoor te zorgen dat je tevreden bent met jouw ervaring bij Yourzzz.


Als je verdere vragen hebt over onze garantieprocedure, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om je te helpen!


Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op onderstaande knop.

Bekijk de veelgestelde vragen