Levering en verzending

Bij Yourzzz streven we ernaar om je bestelling zo snel en efficiënt mogelijk bij je te krijgen. Hier vind je alles wat je moet weten over ons orderverwerkingsproces en onze verzendopties.


Orderverwerking

Orderverwerking

  • Bij Yourzzz begrijpen we dat je niet kunt wachten om je bestelling te ontvangen. Daarom zorgen we ervoor dat bestellingen die maandag t/m vrijdag voor 12:00 's middags worden geplaatst, dezelfde dag nog worden verzonden.

Wijzigingen of annuleringen

  • We willen dat je helemaal tevreden bent met je bestelling. Als je wijzigingen wilt aanbrengen of je bestelling wilt annuleren, laat het ons dan zo snel mogelijk weten door een e-mail te sturen naar info@yourzzzpillow.com. We zullen ons best doen om je verzoek tijdig te verwerken.

E-mailbevestigingen en Track en Trace

  • Zodra je een bestelling hebt geplaatst ontvang je via de E-mail een orderbevestiging. We sturen vervolgens een Track en Trace link waarmee je de bestelling kunt volgen.

Feestdagen en promoties

  • Tijdens feestdagen en promotieperiodes kan de orderverwerkingstijd enigszins variëren vanwege de toegenomen vraag. We vragen om je begrip en geduld tijdens deze drukkere tijden.


Verzending en bezorging

Gratis verzending

  • We bieden gratis verzending op alle bestellingen binnen Nederland, België en Duitsland. We willen dat je kunt genieten van alle voordelen van een Yourzzz hoofdkussen zonder extra verzendkosten.

Internationale verzending

  • Woon je buiten Nederland, België of Duitsland en wil je graag bij ons bestellen? Neem dan contact met ons op via e-mail voor de beschikbare verzendopties voor jouw land.

Als je verdere vragen hebt over onze levering en verzending, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om je te helpen!


Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op onderstaande knop.

Bekijk de veelgestelde vragen